Tehnologii utilizate de Bridgestone pentru fabricarea anvelopelorDezvoltarea continua  din domeniul productiei de anvelope este vitala pentru un constructor de renume mondial ca Bridgestone . De aceste optimizari depinde succesul in fata unor concurenti foarte puternici ca Michelin sau Good Year .

Pentru a fi in permanenta in fruntea ierarhiei companiilor producatoare de canciucuri ieftine  la nivel mondial Bridgestone a dezvoltat o serie de tehnologii originale  .

Asymmetric Tread Design – un nou concept de design pentru a creste performantele atat pe suprafete umede cat si uscate . Are la baza constructia unor blocuri rigide la exterior special create pentru suprafetele uscate si o serie de canale pentru imbunatatirea drenajului apei la interior .

O structura hibrida a benzii de rulare , Dual-Layer Tread , ce consta in amestecarea a doua tipuri de cauciuc pentru imbunatatirea suprafetei de contact cu carosabilul , o mai buna aderenta si o durata de viata mai lunga . Imbunatateste rezultatele franarii in conditiile unui carosabil umed pe tot parcursul vietii anvelopei .

Desi initial acesta tehnologie a fost dezvolatata de catre expertii NASA , H.E.S. ( Hydro Evacuation Surface ) a fost imprumutata si adapatata de Bridgestone pentru o crea un drenaj al apei mult mai eficient de-a lungul peretilor radiali .

Hight Sipe Density ceea ce inseamna consolidarea numarului de caneluri de pe suprafata anvelopei ce duce la maximizarea aderentei fara a influenta rigiditatea in bloc . Imbunatateste performantele in timpul iernii optimizand aderenta pe suprafetele acoperite de zapada sau gheata .

Ultima tehnologie de la Bridgestone lansata anul acesta este la Anvelopeautoieftine.ro .

O noua  tehnica ce consta  in consolidarea peretilor laterali , numita RTF ( run flat tyre ) , pentru a obtine o mai buna stabilitate si control al autoturismului  in special in cazul unei prierderi neasteptate de presiune . Intr-o astfel de situatie soferul poate sa conduca in deplin confort si in siguranta pana gaseste un loc sigur unde poate sa opreasca .

Pentru o mai buna manevrabilitate atat pe carosabil uscat cat si pe carosabil acoperit de zapada este implementata o tehnologie 3D Blade Sipes ce consta in realizarea unor sipe tridimensionale pentru cresterea performantelor autoturismului dumneavoastra .

O tehnologie care optimizeaza capacitatea de tractiune a anvelopelor prin imbunatatirea dispersarii zapazii de pe suprafata anvelopei prin implementarea unui nou concept de design al blocurilor 3D Block Edge Design .

Tehnologia  VDS creaza o punte de lagatura intre blocuri prin realizarea unor conectori foarte puternici pentru crearea unei maxime tractiuni . Imbunatateste performantele autoturismului in timpul franarii pe carosabil umed .

Noul concept Dual Sipe    imbunatateste performantele la rularea pe carosabil umed sau acoperit de zapada si ajuta la reducerea retentiei de pietre .

Reducerea zgomotului din timpul rularii este o preocupare  importanta a constructorilor de anvelope deoarece sporeste gradul de confort din timpul deplasarii . Expertii Bridgestone au conceput o noua tehnologie Noise Reduction  care incearca se raduca zgomotul din timpul rularii cat mai mult posibil prin implementarea unui nou concept de design al benzii de rulare .

Convex creste capacitatea de rezistenta la uzura prin distributia presiunii exterioare pe toata suprafata benzii de rulare . Gratie utilizarii acestei tehnologii nu mai este necesara inlocuirea anvelopelor in fiecare an .

Waved Belt este o tehnologie care prelungeste durata de viata si creste rata de rentabilitate a anvelopei .

Utilizarea unui nou material in procesul de fabricare numit Long Link Carbon ( o forma avansata de carbon negru ) pentru a imbunatati rezistenta la uzura si pentru o minimiza pierderile de energie , ajuta la crearea unui pneu mult mai puternic . Acesta tehnologie asigura o rezistenta deosebita la fisurare , rupere si uzura excesiva .

Expertii companiei se preocupa in permanenta de atingerea perfectiunii la capitole precum siguranta , confort , stabililtate si control indiferent de conditiile meteo .

citgrup.ro

Be Sociable, Share!

One thought on “Tehnologii utilizate de Bridgestone pentru fabricarea anvelopelor

  1. Marius says:

    Aceasta marca de anvelope a devenit foarte cunoscuta si apreciata in ultima vreme si calitatea cauciucurilor este foarte buna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.