De ce sa folosesti un site pentru a te promova online ca freelancer

De ce sa folosesti un site pentru a te promova online ca freelancer ?

0 Shares
0
0
0

Pe vremuri, publicitatea ca freelancer se facea de la un om la altul, sau prin clasica carte de vizita lasata la o ruda sau la un prieten si care, in timp, ajungea in mainile celor care aveau nevoie tocmai de acea activitate.

In zilele noastre, lucrurile stau foarte diferit. In momentul in care cineva cauta un avocat, un instalator, un arhitect, un pictor sau orice altceva, mai intai tasteaza intr-un motor de cautare profesionistul pe care il cauta, verifica nume, site-uri web si referinte si, in cele din urma, decide pe cine sa contacteze.

Folosirea internetului pentru a va promova afacerea este cu adevarat esentiala, chiar daca nu sunteti un expert in utilizarea calculatoarelor.

Avantajele unui site web pentru un freelancer

Instrumentele pe care le ai la dispozitie printr-un site profesionist sunt cu adevarat infinite si indispensabile pentru a reusi sa ai un flux continuu de clienti; site-ul devine o vitrina, la fel ca si cele pe care erau agatate afisele publicitare clasice de acum cativa ani.

Site-ul trebuie insa creat cu un anumit criteriu, avand un brand personalizat, cu un nume si un logo usor de recunoscut si mai ales convingator, care sa permita potentialilor clienti sa retina anumite detalii ale afacerii si sa contacteze compania in caz de nevoie. Vezi detalii despre promovare site pe Google pret.

Folositi continutul pentru a va face cunoscute serviciile

Videoclipurile, podcasturile si blogurile sunt mijloace de comunicare foarte utile in zilele noastre, chiar si atunci cand vine vorba de a face cunoscuta meseria de freelancer. Multi clienti fac tot ce pot pentru a cunoaste in profunzime un freelancer inainte de a apela la serviciile acestuia.

In trecut, “barfa” era suficienta, dar acum este mai important si mai de impact sa folosesti o pagina web unde poti adauga videoclipuri, imagini, fotografii si detalii despre afacerea ta. Sa incepi prin a crea un blog este cea mai buna alegere pe care o poti face, bineinteles ca acesta trebuie sa fie plasat intr-o anumita sectiune a site-ului tau profesional si trebuie sa fie actualizat in mod constant.

Scrierea de continut, insa, nu este atat de simpla, mai ales stiind cum sa o faci corect, chiar si in acest caz exista profesionisti la care sa apelezi, sau pur si simplu trebuie sa afli in profunzime cum sa procedezi pentru a scrie un blog si, eventual, sa descrii activitatea ta de business, prin intermediul unor subiecte specifice si poate adaugand cateva trucuri pentru a obtine mai multa vizibilitate pe motoarele de cautare.

Multi oameni, in loc sa citeasca, prefera sa vizioneze videoclipuri. Acestea pot fi explicative, demonstrative, mai mult sau mai putin detaliate. Important este intotdeauna sa te faci remarcat si sa ramai in mintea potentialilor clienti.

Pur si simplu intrigati-i pe cei aflati de cealalta parte a ecranului, explicand activitatea sau pur si simplu aratand ceea ce faceti cu o muzica de fundal placuta. Pentru a da viata canalului Podcast, pur si simplu extrapolati textul din videoclip si porniti noul canal. Acest nou sistem de comunicare explodeaza literalmente in aceste zile.

Istoria SEO?

Google a introdus frecvent noi algoritmi in sistemul sau de algoritmi, oferind diferite caracteristici care imbunatatesc calitatea generala a rezultatelor cautarilor. Matt Cutts, seful webspam si inginer de cautare la Google din 2001 pana in 2016, a proiectat multe dintre aceste actualizari.

Fiecare actualizare a algoritmului are ca rezultat agonie sau extaz pentru marketerii de continut, precum si o amestecare a indexarii domeniilor si determinarea a ceea ce este de fapt „continut relevant”. Dar intelegerea acestui scurt istoric poate fi extrem de utila atunci cand vine vorba de prezicerea noilor tendinte din industrie.

Istoria SEO. Este plin de modificari ale algoritmilor Google si toti lucreaza impreuna pentru a crea obiectivul de a oferi continut mai relevant pentru utilizatori.

Aceste actualizari tind sa faca unul dintre cele trei lucruri: sa filtreze spam-ul si tacticile de tip black hat, sa prioritizeze continutul proaspat, relevant, local sau sa ofere rezultate relevante pentru cautarile semantice.

Intelegand aceasta evolutie, este mai usor sa vedem cum cautarea conventionala a devenit din ce in ce mai rafinata. De asemenea, puteti vedea cum diferiti algoritmi se construiesc pe cei din trecut. Cu toate acestea, retineti ca Google continua sa perfectioneze si sa actualizeze fiecare dintre aceste actualizari.

Deci, chiar daca un algoritm ar putea avea peste un deceniu, acesta inca afecteaza rezultatele cautarii si astazi. Versiunea 4 a unui algoritm va fi destul de diferita de versiunea 1. Iata cativa algoritmi cheie care au modelat istoria SEO.

Acest proiect timpuriu creat de Sergey Brin si Larry Page a ajutat la deschiderea drumului pentru masca care avea sa devina Google. Acesta a ponderat factori, inclusiv autoritatea domeniului si legaturile interne si externe.

Desi acest algoritm a creat o baza solida pentru indexarea automata a Internetului, a fost inca vulnerabil la tacticile Black Hat.

 

0 Shares
You May Also Like