Se stie faptul ca exista o multime de persoane care sufera de intoleranta la gluten, asa ca este evident faptul ca persoanele respective isi vor indrepta de fiecare data atentia numai si numai catre produsele care nu contin gluten.

Glugenul este o proteina care se afla in compozitia graului, a orzului sau a secarei, si care poate sa fie daunatoare pentru organismul uman, provocand: senzatia de disconfort abdominal, dureri de stomac, inflamatia intestinului subtire sau alte simptome mai putin intalnite.

Ei bine, datorita faptului ca organismul uman poate trece prin asemenea momente neplacute, este evident faptul ca fiecare persoana care sufera de intoleranta la gluten isi va cauta cele mai bune produse fara gluten.

Asemenea produse se pot gasi la diverse magazine online sau la magazine offline, insa poti sa vezi preturi la superalimente pe paradisulverde.com, iar produsele gasite pe acest site cu siguranta vin la cel mai bun raport calitate pret.

In functie de alimentele pe care oamenii le pot gasi pe acest site, pot sa isi prepare tot felul de mancaruri speciale, iar in continuarea acestui articol vom discuta despre cum ar putea sa arate masa intr-o zi, pentru o persoana care consuma alimente fara gluten.

Tinand cont de faptul ca micul dejun este prima masa a zilei, cu siguranta nimeni nu trebuie sa treaca peste aceasta masa. Cei care sufera de intoleranta la gluten pot sa opteze de exemplu pentru o portie de terci de ovaz cu scortisoara, fructe uscate si nuci.

O alta idee inspirata pentru persoanele care trebuie sa isi prepare micul dejun insa fara a folosi produse care contin aceasta proteina, ar fi aceea de a opta pentru o omleta din doua oua, alaturi de cateva ciuperci, un ardei gras si o ceapa sotate. Pe langa aceste produse, o branza slaba ar fi excelenta.

Cerealele fara gluten cu lapte si un fruct proaspat pot sa reprezinte o alta idee geniala pentru toti cei care isi doresc sa manance dimineata sanatos si fara gluten.

Una sau doua felii de paine fara gluten, cu unt de arahide si cateva fructe de padure proaspate ar putea sa reprezinte desemenea o alegere ideaa pentru toti cei care isi doresc sa aiba un mic dejun sanatos si fara gluten.

Pranzul este a doua masa din zi, iar aici cei care nu isi doresc sa consume alimente care au gluten in compozitia lor pot alege sa opteze pentru o salata verde cu rosii usacate, cu ceapa rosie si bucati de carne, alaturi de branza Provolone si un dressing de ulei de masline si otet din vin rosu.

Tot pentru masa de pranz se poate opta pentru quesadilla cu carne de pui alaturi de branza si fasole, sau pentru o salata de ton cu maioneza light alaturi de telina si morcov tocat.

Cea de-a treia masa importanta a zilei este cina, iar aici se poate opta pentru o portie de taitei de orez cu legume sotate si tofu, sau pentru un somon la gratar cu garnitura de orez salbatic si o salata de legume.

Nici ideea de a opta pentru un chilli din legume cu carne de pui nu ar fi una rea pentru ultima masa a zilei.

Asadar, persoanele care isi doresc sa manance sanatos si fara gluten, cu siguranta trebuie sa citeasca acest articol pentru a stii cum sa isi prepare hrana in functie de alimentele fara gluten pe care si le cumpara.

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.