Diferenta dintre o bicicleta fitness si una recumbentBicicletele fitness au fost la moda foarte mult timp insa  si bicicletele recumbent au devenit foarte populare. In timp ce fiecare tip de bicicleta are avantajele si/sau dezavantajele sale cred ca depinde cel mai mult de nevoile dumneavoastra personale.

Exercitile pe bicicleta fitness reduc riscul de boli cardiace, accidente vasculare precum si alte boli cronice si imbunatatesc calitate vietii. Exercitile fizice regulate ofera o multitudine de beneficii pentru sanatate  si nu in ultimul rand includ energie pozitiva.

O multime de oameni tind sa se gandeasca la exercitii ca un antrenament fizic intens, mai degraba decat la o activitate fizica placuta. Chiar daca aveti o activitate fizica mai putin antrenata de aproximativ 30 de minute pe zi aceasta va produce benefici masurabile asupra organismului.

Bicicletele recumbert au un scaun confortabil. Aceste biciclete sunt destul  de usoare, chiar si pentru incepatorii mai sedentari si care ofera, de obicei, programe de antrenament destul de bune.

Exercitiile cardiovasculare implica grupele musculare majore care se deplaseaza cu putin sau fara rezistenta.

Bicicletele recumbent sunt foarte diferite fata de bicicletele fitness. Pe bicicleta recumbent va aflati intr-o pozitie orizontala cu pedalele in fata voastra, aceasta duce la antrenarea picioarelor mai bine decat o bicicleta fitness dar acest lucru poate limita variatiile de exercitii. De exemplu, atunci cand utilizati o bicicleta in pozitie verticala, puteti sa stati si in picioare sa pedalati, pentru a simula actiunea de a urca dealuri ca si pe o bicicleta in aer liber.

Ca si pret, bicilcetele recumbent sunt putin mai scumpe decat cele verticale deoarece implicat mai mult material in fabricarea lor.

Daca faceti exercitii pentru a pierde kilograme, ambele variante sunt destul de bune. Cu toate acestea, o mare diferenta intre ele este nivelul de confort in timp ce doriti sa atingeti obiectivul vizat.

Fiind ca esti intr-o pozitie inclinata cu spatele sprijinit si picioarele in fata ta, bicicletele orizontale sunt mult mai confortabile. Atunci cand va antrenati pe o bicicleta in pozitie verticala pentru perioade lungi de timp, partea inferioara a spatelui si fundul poate incepe sa va deranjeze.

Cand stai pe o bicicleta in pozitie verticala si incepeti pedalarea, corpul dumneavoastra ar trebui sa fie in pozitie verticala, de asemenea acest lucru inseamna ca ar trebui sa va mentineti o pozitie buna, si spatele trebuie sa fie cat mai drept posibil.

Bicicletele de exercitii sunt non-impact, fiind ca va aflati intr-o pozitie stationara.

Bicicletele fitnes sunt concepute pentru a oferi un antrenament cardiovascular excelent chiar de acasa sau din sala de fitness. Daca doriti sa slabiti sau doar sa va mentineti in forma, atat o bicicleta fitness cat si una recumbent o sa va ajute.

citgrup.ro

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.