Motive pentru care comercianții și producătorii ar trebui să își monitorizeze prețurile

0 Shares
0
0
0

În era digitală, unde comercianții online sunt activi mai mult ca oricând, controlul prețurilor a devenit o sarcină cu adevărat dificilă, dacă nu imposibilă, fără utilizarea instrumentelor de monitorizare a prețurilor. Prin urmare, din ce în ce mai mulți producători și comercianți apelează la acestea, ajutându-i să simplifice această sarcină complexă, dar esențială, permițându-le să aibă prețurile sub control și astfel să obțină o imagine de ansamblu a fiecărei piețe pe care își desfășoară activitatea.

Identifică cine și ce vinde

Deținerea unui instrument de stabilire a prețurilor te poate ajuta, de exemplu, să descoperi dacă există vânzători neautorizați pe diversele piețe online, care ar putea urma strategii de stabilire a prețurilor care să afecteze afacerea ta sau chiar vinde produse contrafăcute. Această ultimă caracteristică este destul de necunoscută de producători și se realizează prin analiza modificărilor stocurilor făcute de distribuitorii lor, recenzii ale consumatorilor despre produse și, de asemenea, orice modificare suspectă a prețului.

Protejează imaginea business-ului tău

Este vital ca producătorii să poată ști exact la ce preț sunt vândute produsele lor . Scăderea prețului minim cerut de orice producător ar putea duce la o înrăutățire a imaginii lor și implicit a produselor, care ar putea avea astfel un impact asupra percepției consumatorilor despre marca lor. Analizând prețurile cu ajutorul unui instrument de monitorizare a prețurilor cum este cel de la PriceVent, poți reacționa la timp la aceste strategii neloiale care sunt nefavorabile mărcii tale.

Anticipează posibile războaie de prețuri

PMP reprezintă prețul minim publicitar, adică prețul minim la care producătorii permit distribuitorilor să facă publicitate pentru fiecare produs. Un instrument precum PriceVent  te poate ajuta să identifici dacă dealerii tăi respectă acest  preț minim stabilit, permițându-ți să descoperi și să anticipezi un război de prețuri. Înțelegerea comportamentului și a tendințelor de preț în cadrul distribuitorilor tăi  îți va permite să preiei controlul asupra prețurilor.

Poziția afacerii tale pe piață – o cheie importantă spre succes

Prezența concurenților pe piață crește rapid și, în consecință, comercianții trebuie să știe dacă informațiile despre produsele lor, așa cum sunt afișate pe fiecare canal online, sunt corecte. Unele instrumente de stabilire a prețurilor îți vor permite să identifici întregul sortiment de produse de care dispun rivalii tăi, împreună cu produsele concurente, precum și poziționarea acestora pe piață. În plus, vei avea acces la date despre produse, cum ar fi: imagini, descrieri, prețuri și evaluări sau recenzii de la clienții fideli, ceea ce face posibilă evaluarea prezenței lor reale pe piața digitală.

Un soft de monitorizare a prețurilor nu îți garantează succesul în afaceri, dar te ajută să îl atingi. PriceVent îți oferă toate datele de care ai nevoie pentru a dezvolta o strategie de afaceri de necombătut. Toate datele îți vor fi trimise în rapoarte bine structurate cu elemente vizuale pentru a putea interpreta mult mai ușor informațiile primite. Actualizarea se poate face cât de des vrei tu și consideri că este nevoie pentru a surprinde orice schimbare făcută de competitori. Poți intra pe pricevent.com și vei beneficia de o perioadă de testare gratuită a softului, timp suficient să te convingi pe propria afacere cât este de folositor acest instrument.

”Când te dezvolți, fă-o silențios. Nu vrei să furnizezi prea multe informații concurenței.”—Chris Dixon

 

0 Shares
You May Also Like