Smartphone-ul este fara doar si poate, cel mai important dispozitiv pe care il poate avea la indemana o persoana in clipa de fata. Cu toate acestea, este si cel mai sensibil dispozitiv, iar utilizatorii trebuie sa aiba grija mare de acesta.
De exemplu, persoanele care isi aleg un smartphone Moto X de la Motorola, trebuie sa isi echipeze telefonul cu un geam de protectie pentru ecran, si cu o husa compatibila cu modelul respectiv.
In lipsa unui geam de protectie aplicat pe ecranul telefonului, inca de la prima cazatura a telefonului pe gresie sau pe sosea, sunt foarte mari sansele ca dispozitivul sa necesite o inlocuire display Motorola. Probabil nu stiati, dar foarte multe telefoane Moto X de la Motorola au ajuns intr-un service gsm pentru o astfel de reparatie.
De fapt, majoritatea telefoanelor care ajung in service cu o defectiune hardware, au nevoie de o inlocuire display. Revenind la modelul Moto X de la Motorola, acesta poate avea si alte probleme, datorita carora poate ajunge in service.
Exista situatii in care utilizatorii ajung cu telefonul in service pentru inlocuirea touchscreen-ului. De multe ori, acesta nu mai raspunde comenzilor din cauza faptului ca telefonul a fost scapat pe jos, si chiar daca ecranul nu s-a spart, touchscreen-ul a fost afectat.
Exista insa si situatii n care touchscreen-ul nu mai functioneaza iar problema este legata de software insa. Cu siguranta nu toti utilizatorii stiu sa puna in aplicare diferite trucuri pentru remedierea problemelor software, iar din acest motiv, isi duc telefoanele pentru remedierea problemei, la service.
Unii utilizatori sunt foarte dezamagiti de faptul ca dispozitivele lor Moto X de la Motorola au inceput de la un anumit moment dat, sa se descarce mult mai repede decat in trecut. In aceste conditii, cu siguranta cauta cele mai eficiente solutii pentru rezolvarea problemei.
Pot urma tot felul de trucuri pentru a economisi energie (verificarea aplicatiilor, actualizarea aplicatiilor, actualizare software, reducerea luminozitatii ecranului, resetare telefon, etc.).
Atunci cand aceste solutii insa nu ofera rezultatele dorite, utilizatorii isi duc telefoanele la service, pentru remedierea problemei in cel mai scurt timp posibil.
Alti utilizatori in schimb au constatat faptul ca dispozitivele lor nu se mai incarca de la un anumit moment dat. Dupa ce si-au verificat atat incarcatoarele cat si dispozitivele, si au constatat ca incarcatoarele pot incarca alte dispozitive, dar dispozitivele Moto X de la Motorola nu se pot incarca si cu alte incarcatoare, au decis sa isi duca dispozitivele intr-un service gsm, pentru remedierea problemei.
In schimb, alti utilizatori au fost deja pe la service cu dispozitivele lor pentru ca acestea aveau probleme in ceea ce priveste receptionarea semnalului gsm. Multi utilizatori s-au plans ca desi se afla in zone unde exista o calitate foarte buna a semnalului, dispozitivele lor nu receptioneaza semnal. In aceste conditii, dupa ce au vazut ca alte telefoane au semnal si dupa ce au introdus cartela in alte telefoane si au vazut ca exista semnal, au ales sa isi duca telefoanele in service, pentru a fi reparate.
Acestea sunt asadar, cateva exemple de situatii in care utilizatorii de Moto X de la Motorola, au ajuns cu telefoanele lor mobile inteligente intr-un service gsm. Mai mult ca sigur exista si alte posibile probleme ale acestor smartphone-uri, la fel ca pentru orice alte telefoane mobile inteligente.
Cu toate acestea, utilizatorii care au grija de dispozitivele lor, au sanse mai mici sa mearga cu dispozitivele in service, in comparatie cu utilizatorii care isi neglijeaza dispozitivele. O simpla folie de sticla pentru ecran si o simpla husa telefon, pot sa faca de multe ori diferenta.