Conversiile conduc webul, dar majoritatea designerilor nu cred ca este asa. Ori de cate ori scrieti un articol si cineva il gaseste in Google, clicul este o conversie pe site-ul dvs.

Daca acestia continua sa citeasca si sa se inscrie pentru newsletter-ul dvs., asta reprezinta o alta conversie bazata pe obiective diferite. Pe  https://howdodesign.com/ poti accesa cele mai bune tutoriale web.

Web design-ul este despre uzabilitate, dar este si despre KPI’s si implicarea utilizatorilor.

Ar trebui sa analizati ambele zone si sa incercati sa imbinati aceste doua idei cu optimizarea ratei de conversie (sau CRO). Daca puteti creste ratele de conversie, imbunatatind in acelasi timp gradul de utilizare, este o victorie pentru toti cei implicati.

Culori pentru conversii.

Una dintre primele modificari pe care le-ati putea lua in considerare este o schema de culori diferita. Acest lucru are sens deoarece culorile au un impact si lasa o impresie vizitatorilor.

De obicei, pentru conversii mai mari doriti sa utilizati culori care nu sunt dominante pe pagina. Acestea vor atrage mai multa atentie pentru ca se deosebesc de structura.

Puteti vedea acest lucru intr-un studiu de caz Hubspot care examineaza un design verde vs. unul rosu. Butonul verde a obtinut un punctaj mai slab, mai ales ca verdele este deja o culoare dominanta in pagina.

La fel ca orice altceva in designul UI, contrastul aduce atentie. Si pentru a creste conversiile trebuie sa aveti mai intai atentie. De aceea recomandam foarte mult urmarirea contrastului indiferent de tipul de aspect pe care il aveti. Si daca conversiile dvs. se refera mai mult la hiperlegaturi sau inscrieri ale utilizatorilor, utilizati culori pentru a ajuta aceste elemente sa iasa din pagina.

Puteti vedea pe pagina de destinatie Flinto ca butoanele albe aduc emfaza peisajului prin contrastul obtinut. Acestea stralucesc puternic pe fundalul rosu, chiar daca ambele culori sunt destul de usoare.

Daca vreti sa obtineti detalii profunde, va puteti scufunda in psihologia culorilor, dar acest lucru nu este necesar pentru testarea de baza. In schimb, increderea in proprii ochi si in efectuarea unei multitudini de teste pentru a vedea care culori functioneaza cel mai bin, este o alegere buna.

Evidentiati actiunea principala.

Conversiile se intampla in cele din urma prin ceva care apare la sfarsitul actiunii utilizatorului. Poate creeaza un cont nou sau completeaza o achizitie sau se inscriu pentru un buletin informativ. Veti observa ca toate cele 3 exemple necesita un tip de buton pentru a finaliza actiunea. Ar trebui sa faceti tot posibilul pentru a evidentia obiectivul principal, fie prin grafica, culori, granite, texturi, tipografie sau orice altceva care va atrage atentia.

Pagina de pornire a ResumeBaking este unul din exemplele noastre preferate, deoarece este atat de deschisa, dar functioneaza incredibil de bine. Toate aceste pictograme cu sageti indica acel buton CTA si incurajeaza utilizatorul sa faca clic. Este o metoda puternica pentru atragerea utilizatorilor noi si depasirea ezitarii initiale.

citgrup.ro

Design-ul in jurul acestor elemente creaza un aspect care in mod deliberat face ca elementul tau de actiune sa iasa in evidenta. Lookback are un alt design frumos al paginii de pornire, dar elementul de actiune este un formular de inscriere. Deci, in loc sa apese doar un buton, utilizatorul trebuie sa introduca si adresa de e-mail.

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.