Pentru a crea o pagina web, este necesar sa aveti o pagina de destinatie si un blog.
Site web: este “sediul principal al afacerii dvs.”.
Pagina de destinatie: este o pagina specifica a unui produs sau serviciu sau o categorie a acestora.
Blog: este jurnalul blogului in care vorbesti despre stiri si generezi continut.
Blogul poate servi pentru a publica stiri despre produsele, serviciile, evenimentele, stirile, schimbarile si stirile legate de acest subiect. Acesta este generatorul de continut si daca nu aveti timp sa creati o strategie de blog puteti publica tutoriale pentru a testa eficienta produselor dvs.
Acordati dreptul de a vorbi si permiteti-le sa puna intrebari
Permiteti vizitatorilor dvs. sa-si exprime indoielile cu privire la sectiunile unui produs sau la o pagina de destinatie. Acest lucru este extrem de bun pentru reputatia dvs. web, deoarece chiar daca nu credeti, majoritatea utilizatorilor vad comentariile altor cumparatori pentru a vedea calitatea serviciilor dvs. Intrati pe HowDoDesign.com.
Cand creati o pagina web cu comentarii si evaluari:
- Includeti comentariile din intrarile blogului dvs.
- Include un sistem de rating.
- Include scorul comentariilor.
- Conectati-o la Google.
In plus, comentariile sunt o mina de aur in care puteti masura rezultatele strategiei dvs. Priviti si apreciati complimentele si raspundeti la comentariile negative. Toate aceste informatii va permit sa stiti ce ar trebui sa faceti pentru a avea succes.
Chatul nu a iesit din stil
Pentru a crea o pagina web interactiva, trebuie sa includeti un serviciu de chat online. Motivul este foarte simplu: utilizatorii au nevoie de raspunsuri imediate si asteptarea unui email inseamna “aproape” o vanzare pierduta.
Sfatul meu este sa specificati in pagina dvs. web un program in care veti fi conectat, astfel incat sa nu creada ca aveti chat-ul abandonat.
Nu exista nici o scuza pentru a nu fi receptiv
Pe 26 februarie 2015, Google a anuntat oficial ca paginile web care nu au fost optimizate pentru designul adaptiv ar fi penalizate in SEO. Asa cum vedeti, viitorul este proiectat spre ecrane mobile optimizate.
Sfatul meu este sa incepeti sa creati o pagina web programand de la o dimensiune standard a dispozitivului mobil si apoi sa faceti alte dimensiuni prietenoase cu HTML5. Amintiti-va ca, in functie de fiecare gama de dimensiuni, site-ul dvs. va avea mici modificari in design.
Pentru a sti cum este pagina dvs. web cu designul receptiv, efectuati testul Google
Certificati site-ul dvs. web si afisati-va premiile
Cand creati o pagina web pentru comertul electronic, trebuie sa includeti un certificat de securitate sau o garantie si sa o afisati pe site-ul dvs. Web. Crede-ma! Utilizatorii se vor simti mai increzatori.
Certificatele pe care le puteti avea sunt: garantia de returnare, timpul de raspuns al inregistrarilor, formatele de plata acceptate, aliantele cu alte companii, certificatele de securitate pe Internet etc. Daca ati castigat un premiu, nu ezitati sa-l aratati pe site-ul dvs. (fara a va lauda prea mult despre el).
Explicati ce doriti ca utilizatorii sa faca
Utilizatorii au nevoie sa le spui ce ar trebui sa faca: Cumparati? Vreau sa ma inregistrez? Adaugati in cos? In plus, aceste apeluri trebuie proiectate cu atentie, intr-o singura pozitie pe site-ul dvs., cu dimensiunea si culoarea corecte.