Cum sa alegi cuvintele cheie SEO potrivite?

Cum sa alegi cuvintele cheie SEO potrivite?

0 Shares
0
0
0

Cum sa alegi cuvintele cheie SEO potrivite?Vrei sa-ti pozitionezi site-ul in motoarele de cautare si te chinuie o intrebare: cum sa-ti optimizezi acele cuvinte cheie pentru SEO?

Realizarea acestei sarcini este o adevarata baza; dar este si esential pentru orice strategie de inbound marketing.

Cum sa alegi cuvintele cheie?

Ni s-a parut important sa scriem un articol despre arta si despre cum sa alegi cuvintele cheie potrivite.

A lucra la o strategie de cuvinte cheie inseamna a lucra la SEO intr-un mod relevant.

Cuvintele cheie iti permit sa te pozitionezi in paginile motoarelor de cautare precum Google, sa obtii trafic si astfel sa ajungi la publicul calificat pe care il cauti.

Prin urmare, selectarea cuvintelor cheie potrivite inseamna crearea de continut care se invarte in jurul cuvintelor folosite de tine pentru cumparator (adica publicul tinta). Concentrandu-te pe identificarea lor, cunoasterea bine a tintelor si elaborarea unui avatar al publicului tinta, vei putea scrie continut care sa atraga.

Si tocmai prin definirea unei liste de cuvinte cheie relevante si integrandu-le in articolele si continutul tau de pe site vei reusi sa obtii trafic directionat catre site-ul tau.

Cuvintele cheie sunt unul dintre cele mai importante elemente ale pozitionarii in motoarele de cautare.

Postarile tale de blog, paginile site-ului, ofertele de continut… tot acest continut este scanat de motoarele de cautare pentru a-ti determina pozitionarea.

Scopul tau in directionarea cuvintelor cheie pe site-ul tau este sa atragi trafic si sa iti transformi potentialii in clienti. Prin urmare, va trebui sa iti definesti clar obiectivele si avantajele competitive inca de la inceput.

Incepe cu aceasta introspectie a ceea ce este compania ta (sau tu!), ce reprezinta activitatea ei si ce vrei sa obtii.

Apoi arunca o privire la concurentii tai. Ce fac si cum o fac. Apoi, studiaza-ti piata, ecosistemul tau.

De acolo veti avea deja niste clienti potentiali pentru cuvintele chei .

Pune-ti aceste intrebari:

  • Ce public vrei sa atragi?
  • Cine sunt cititorii/clientii/internautii la care doresti sa ajungi?
  • Cine este tinta ta in mod concret?

Acestea sunt marile intrebari pe care trebuie sa ti le pui inainte de a incepe.  Cunoaste-ti si intelege-ti tinta prin intermediul cumparatorului. Cumparatorul este clientul tau tinta ideal.

Ce cuvinte cheie cauta publicul tau pe Google pentru a te gasi?

Daca ar fi sa te gaseasca fara sa-ti denumeasca marca sau numele companiei, ce termeni ar folosi?

Semnificatia cuvintelor este similara, totusi cuvintele pe care publicul tau le va folosi sunt cele pe care trebuie sa fii gasit. Pentru a viza cuvintele cheie potrivite, trebuie sa iti intelegi avatarul, nevoile si limbile lor. Odata ce acesti termeni au fost identificati, poti utiliza interogarile cele mai solicitate de utilizatorii de internet pentru a compila lista de cuvinte cheie.

Gandindu-te la domeniul tau de activitate, enumera tot ce iti aminteste:

  • Ce i-ar putea determina pe cititorii tai sa faca clic pe linkurile tale?
  • Pentru ce ar deveni interesati de produsul sau serviciul tau dupa ce au citit un articol?
  • Care este atuul tau, avantajul tau competitiv?

Nu ezita sa cauti ajutor de la cei din jur, vei primi subiecte si cuvinte cheie la care nu te-ai fi gandit.

0 Shares
You May Also Like