Informatii utile despre serviciile live suport

Informatii utile despre serviciile live suport si despre modul in care ele iti influenteaza pozitiv afacerea

0 Shares
0
0
0

Informatii utile despre serviciile live suport

Totul se rezuma la crearea unei experiente minunate pentru client. Oferiti asistenta superioara clientilor prin chat live la prima lor vizita si aveti mai multe sanse sa primiti un client pe viata. Si cu siguranta merita. Acesti clienti fideli valoreaza pana la 10 ori valoarea primei achizitii.

Fiecare contact pe care il avem cu un client influenteaza daca va reveni sau nu. Trebuie sa le oferiti totul de la bun inceput pentru a reveni. Daca doriti sa fiti grozavi de fiecare data si sa va mentineti clientii, atunci nu exista o modalitate mai buna de a face acest lucru decat cu chat-ul live. Incepeti sa va detasati de concurenta, configurati-va oferta de chat live si urmariti cresterea vanzarilor si a veniturilor.

In zilele noastre, asteptarile consumatorilor in ceea ce priveste serviciul pentru clienti au atins noi culmi – furnizarea de asistenta prin telefon si e-mail a devenit standardul pentru majoritatea companiilor. Pentru a va diferentia activitatea si a imbunatati experienta clientilor, este important sa le oferiti clientilor acces la asistenta la cerere. Cum va asigurati ca clientii dvs. isi rezolva problemele cat mai repede? Introduceti asistenta chat live. In timp ce chat-ul poate parea un alt canal complicat de instalat si gestionat, in realitate, implementarea software-ului de chat live nu a fost niciodata mai usoara si mai eficienta. Iata o serie de moduri in care clientii dvs. pot beneficia de asistenta de chat live.

Permiteti clientilor sa lucreze multitask

Nimeni nu vrea sa-si petreaca pauza de pranz in asteptare la telefon cu compania dvs. (sau cu oricare alta). Cu asistenta de chat live, clientii isi pot continua viata de zi cu zi, in timp ce asteapta acel sunet „ping” pentru a se asigura ca agentul a raspuns.

Oferiti jurnalele de chat pentru transparenta

Atunci cand clientii se interactioneaza cu serviciul de asistenta al companiei dvs. prin telefon, nu primesc de obicei o inregistrare a conversatiei verbale. Majoritatea programelor de chat live ofera clientilor optiunea de a primi ulterior o transcriere a conversatiei pentru inregistrarile lor. Acest lucru le ofera un punct de referinta in cazul in care apar probleme in viitor.

Jurnalele pot fi folosite si de agentii de chat pentru a ajuta clientii care revin. In loc sa-si piarda timpul pentru raspunde din nou la toate intrebarile, agentul de chat poate pur si simplu sa priveasca chatul anterior si sa continue conversatia.

Puneti la dispozitie serviciul  relatii clienti 24/7

Clientii tai doresc sa poata ajunge la tine ori de cate ori se confrunta cu o problema si, frecvent, se intampla in afara orelor normale de munca. Chat-ul live ofera companiei dvs. oportunitatea de a oferi asistenta 24/7, reducand timpii de raspuns si solicitarile retrase, stimuland totodata satisfactia clientilor.

Nu trebuie sa va faceti griji cu privire la faptul ca serviciile live suport implica angajati care sa ramana mereu in firma, deoarece cu autorul https://livesuport.ro va puteti personaliza un pachet intreg de servicii de live suport in care o companie cu experienta se va ocupa de chaturile firmei si va oferi toate informatiile de care clientii au nevoie.

0 Shares
1 comment

Comments are closed.

You May Also Like