Acolo unde antreprenorii se confrunta cu afaceri de succes prin spargerea de la modelul de afaceri de a vinde produse alimentare industriale provenite in proportii imense la preturi promotionale, acestia au fost vazuti ca niste pionieri care si-au castigat clienti fideli in randul generatiei milenare.
In acelasi timp, ei au castigat si respectul mamelor, oferind produse alimentare locale, proaspete, prin comenzi la domiciliu iasi la preturi accesibile. Marjele lor de profit sunt atractive, chiar ridicate pentru industria serviciilor alimentare, deoarece acestea sunt concentrate pe reducerea risipei de alimente si ineficienta energetica.
Autenticitatea construita pentru a deservi bunastarea clientilor lor, le ofera comunitatii un rol imens, cu o conducere de branding care toceste amenintarile de razboi ale preturilor restaurantelor mari care isi fac publicitate in masa. Exemple despre ceea ce fac sau nu astfel de antreprenori si lideri de afaceri, vor fi profilate randurile urmatoare.
Reducerea portiilor – Consumatorii sunt in plin proces de regandire a ceea ce mananca, cat de mult mananca si de unde isi cumpara alimentele. Succesul din trecut a lanturilor de restaurante prin promovarea alimentelor saturate cu branza, unt, sare, zahar, sunca, produse chimice si sosuri secrete s-a lovit de un zid de diminuare a veniturilor in momentul in care generatia milenara se concentreaza pe probleme de obezitate si diabet.
Maniurile tip fast food sunt la risc acum, cu venituri cu mai mult de jumatate din toate mamele care reduc acum achizitiile de snacks-uri, zahar, alimente procesate, carbogazoase si carbohidrati.
Uniformitatea este modelul de afaceri a restaurantelor mari pentru definirea calitatii. Mamele si generatia noua isi schimba definitia privind calitatea si se tin la distanta de la meniurile lanturilor de fast – food.
Acesti consumatori cheie sunt definitorii din ce in ce mai mult in privinta calitatii punand baza de produsele fermierului, pe bucatar sau pe integritatea ambarcatiunilor de panificatie. Legat de aceasta tendinta a consumatorilor este comportamentul tot mai mare de a cumpara produse alimentare de pe pietele agroalimentare si pregatirea propriilor mese.
Aceasta tendinta de consum potential mai sanatos si mai accesibil este o mega amenintare pentru veniturile din industria serviciilor alimentare.
Combinatia dintre social si mobil inlocuieste influenta publicitatii din mass-media. Procesul de luare a deciziilor de consum se schimba sub influenta generata prin publicitatea in masa a restaurantelor cu buget. Anunturile din cadrul mass-media sociala legate de experiente reale ale clientilor conduce acum pietele de consum. Consumatorii au inceput, de asemenea, sa asocieze tot mai mult localul cu autenticul.