Sfaturi utile pentru organizarea rapida a lucrurilor din casaPuteti sa gasiti spatii de depozitare de exemplu la un producator navete din plastic unde veti gasi aceste obiecte la un pret mai mic decat in mod normal.

Mergeti in jurul casei dvs. si strangeti urmatoarele: baterii, becuri si scule mici. Asigurati-va ca le stocati in acelasi loc, astfel incat sa nu cautati dupa mai mult decat aveti nevoie.

Organizati cartile de vizita si toate adresele pe care le-ati scris si le adaugati in lista de contacte. Va  place sa va folositi lista de contacte Gmail, deoarece va puteti conecta la ea de pe orice computer sau dispozitiv mobil, suntem de acord si chiar va recomandam sa facti asta.

Organizati sertarul pentru tricouri.

Verificati si faceti curat in dulapul cu hartii. Reciclati documente vechi, impartiti documentele cardurilor de credit si aruncati tot ce nu va mai trebuie.

Stocati bonurile. Stati la birou, deschideti portofelul si priviti in interior unde veti gasi numeroase bonuri. Aruncati ce nu va mai trebuie si pastrati-le intr-o cutie pe cele utile.

Verificati invitatiile primite. Pastrati-le pe cele care va plac si aruncati tot ce este inutil. Faceti la fel cu flyere si brosuri.

Curatati frigiderul de orice nu va mai trebuie.

Curatati desktopul calculatorului. Organizati-va iconurile social media intr-un singur loc. Mutati fluxurile de cont Twitter, Facebook, Foursquare, Linkedin si Instagram catre Hootsuite. Curatati profilul de Facebook. Permiteti-le prietenilor dvs. din Facebook sa vada sau nu informatiile pe care le aveti – aceasta este o buna ocazie sa vedeti cine va vede informatiile personale, fotografiile si cine va poate lectura actualizarile de stare.

Mergeti in jurul casei si strangeti toate lucrurile pe care le aveti depozitate in divers locuri. Buzunare goale, sertare si portofele. Pune toate lucrurile intr-o punga Ziploc. Apoi le puteti duce in functie de continutul fiecarei pungi in diverse spatii cum sunt garajul, cosul de la masina de spalat, dormitor, masuta de make-up etc.

Etichetati  alimentele  congelate pe care le puneti in congelator.

Organizati-va divertismentul. Faceti o lista de filme pe care doriti sa le vedeti sau sa actualizati in lista de la Netflix. Acest lucru va economisi timp pentru noptile viitoare in care vreti sa va uitati la filme. Bonus: este distractiv. De asemenea, puteti sa va salvati ideile pentru vizionarea filmelor si emisiunilor TV in Evernote. Consider ca acest lucru economiseste timp atunci cand va decideti sa vizionati un film, dar nu va puteti gandi la ceea ce doriti sa urmariti.

Curatati cate un sertar de birou. Indepartati pixurile si stilourile fara cerneala. Grupati articole asemanatoare cu articole asemanatoare pentru a fi usor de recuperat.

Elaborati un e-mail general si salvati-l in folderul  de proiect. Aceasta este o unealta minunata atunci cand primiti un semn de la cineva pe care nu l-ati vazut / sau cu care nu ati vorbit de ceva timp. Acestea pot fi mesaje standard pe care doar sa le folositi atunci cand este nevoie fara sa va mai bateti capul sa le scrieti mai ales atunci cand nu aveti timp.

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.