Verificati backlink-urile competitiei.
Backlink-urile sunt coloanele de sprijin ale unui clasament SEO bun. Acesta este motivul pentru care trebuie sa examinati temeinic backlink-urile concurentei.
Cautati numarul si originea lor, textul ancorei etc. si veti obtine o idee despre cum sa faceti concurenta pe acest front. Pentru seo Cluj, acceseaza DanBradu.com.
Foarte adesea puteti obtine cateva idei de backlink pentru dvs. – adica daca vedeti ca site-urile concurentei au backlink de la site-uri populare despre care nu stiati, contactati webmasterul site-ului popular, pentru a vedea daca puteti obtine backlink de la acestea. Instrumentele pe care le puteti utiliza sunt gratuite, iar unele dintre cele mai bune sunt: Analiza textului ancorelor backlink si Sumarul backlink.
Verificarea celorlalti factori importanti SEO.
Cuvintele cheie si backlink-urile sunt importante, dar nu sunt totul. Pentru a obtine o imagine amanuntita a clasamentului competitiei dvs., trebuie sa verificati si rapoartele de pagini ale concurentilor dvs. din Google si cum se prezinta pe Yahoo si Bing. De asemenea, ar trebui sa va uitati la numarul de pagini indexate pe site-urile concurentilor dvs. cu motoarele de cautare.
Evaluati prezenta concurentei dvs. pe mediile sociale.
Social media tinde sa conduca o multime de trafic la un site. Acesta este motivul pentru care nu puteti ignora o verificare a modului în care concurentii dvs. fac promovare pe social media.
Din pacate, aceasta verificare este mai greu de realizat. Site-urile de marcare sociala sunt unul dintre tipurile de social media si puteti începe cercetarea de la ei. Aruncati o privire asupra unora dintre marile site-uri de marcare sociala pentru a vedea daca concurentii dvs. au postari acolo si cat de populare sunt aceste postari.
Twitter si Facebook sunt alte doua surse imense de trafic. Puteti cauta pentru a vedea daca concurentii dvs. majori au profiluri la aceste site-uri, dar daca nu va faceti prieteni cu ei, nu veti sti niciodata exact ce posteaza. Totusi, daca profilurile lor au sectiuni disponibile public, aceasta ofera o idee despre ce fac ei pe Twitter si Facebook.
Analizati modul în care concurentii dvs. folosesc anunturile PPC.
Multe companii si-au dat seama ca utilizarea PPC pentru a conduce traficul de calitate este mai ieftina si mai eficienta decat optimizarea pentru a se clasifica bine în rezultatele cautarii naturale.
Google Adwords este alegerea preferata pentru PPC, dar exista si alte retele pe care multi webmasteri le vor utiliza. Unul dintre cele mai bune instrumente, desi este limitat doar la Google Adwords, este instrumentul Analiza concurentei de la Google – Analytics. Acesta va permite sa comparati modul în care PPC-ul dvs. se comporta, relativ la campaniile concurentilor dvs.
Monitorizarea concurentei este o sarcina care nu se termina niciodata. Toate activitatile enumerate în acest articol sunt destul de consumatoare de timp, dar daca nu doriti sa ramaneti in urma cu optimizarile, trebuie sa faceti timp si sa efectuati analiza.
Chiar daca vedeti ca nu puteti bate competitia, veti învata cu siguranta de la ei si acest lucru va va ajuta sa fiti mai eficient în eforturile proprii de SEO.