Ce este un CRM?

Ce este un CRM?

0 Shares
0
0
0

Fiecare companie care isi doreste sa aiba un real succes pe termen lung, va trebui sa isi cunoasca clientii cat se poate de bine, sa cunoasca sumele investite in fiecare colaborare noua, va trebui deasemenea sa cunoasca veniturile care au fost generate de colaborarea respectiva, dar si sa stabileasca clentii care sunt mai profitabili si sa creasca nivelul de fidelizare al acestora.

Custom Relationship Management, sau mai simplu CRM, este un termen foarte folosit in industria IT pentru a denumi aplicatiile folosite de catre companii pentru a inregistra, a controla si pentru a imbunatatii satisfactia clientilor unei companii.

Acest tip de aplicatii va permite si monitorizarea, organizarea, analiza sau eficientizarea tuturor activitatilor realizate de catre agentii de vanzari, dar si eficientizarea relatiei acestora cu clientii.

Astfel de aplicatii vor avea implementat si un flux de documente care tine de ofertarea clientilor, de urmarirea ofertelor dar si de urmarirea comenzilor clientilor sau de facturarea acestora, si nu in ultimul rand, de urmarirea soldului clientului.

Atunci cand iti doresti pentru compania ta o astfel de aplicatie de tip CRM, cel mai bine ar fi sa contactezi specialistii de la Flux Soft srl Bucuresti, care pot sa iti propuna cele mai avantajoase si cele mai potrivite solutii.

In continuare insa, as vrea sa iti prezint cum ne ajuta un astfel de program, dar si modul in care el se va implementa.

Un program CRM are un avantaj foarte mare, si anume acela ca ofera acesul la toate informatiile intr-o singura interfata, fara a mai fi nevoie de vizualizarea mai multor documente sau fisiere, si nici nu mai este nevoie ca un client sa intrebe angajatii diferitelor departamente.

Pentru ca o aplicatie de acest tip sa fie cat mai utila, se recomanda ca aceasta sa fie integrata cu o aplicatie de tip ERP, dar si cu website-ul firmei, pentru a automatiza anumite procese. O functionare nesincronizata a aplicatiilor ERP si CRM poate sa cauzeze o scadere a numarului de clienti, astfel ca si nivelul vanzarilor va scadea, iar imaginea companiei pe piata va avea de suferit.

Cu siguranta o astfel de implementare nu este una usoara, insa este un pas care poate sa ofere un mare avantaj in fata companiilor concurente de pe piata.

In continuare vor fi prezentate etapele implementarii unei solutii CRM:

    anaizarea tuturor proceselor de business din cadrul firmei;
    analizarea infrastructurii IT dar si a tuturor echipamentelor hardware;
    inceperea etapelor care se regasesc in proiectul de implementare;
    dezvoltarea particularizarilor in conformitate cu specificatiile proiectului;
    instalarea serverului care cuprinde baze de date;
    instalarea aplicatiilor iar mai apoi configurarea lor;
    configurarea aplicatiilor de pe toate dispozitivele mobile;
    instruirea personalului in functie de sarcinile care le vor avea de indeplinit;
    lansarea aplicatiei in regimul live;
    finalizarea procesului de implementare.

Asadar, in mare parte cam acestea sunt cele mai importante detalii referitoare la Custom Relationship Manager sau in traducere libera Managementul Relatiilor cu Clientii.

In continuare, ca si un bun sfat care ti l-as putea oferi, ar fi acela ca in momentul in care ai nevoie de un asemenea program pentru compania ta, sa ceri ajutorul specialistilor, si sa stai mai intai sa analizezi serviciile oferite de mai multe companii.

Alegerea cea mai buna ar fi aceea in cazul in care raportul calitate – pret este unul perfect, in ceea ce priveste serviciile oferite de o astfel de firma.

0 Shares
You May Also Like