Pentru a ne promova site-ul avem in primul rand de o firma care preseteaza servicii de optimizare seo.
Bannerele facute pentru publicitate online sunt difuzate pe site-urile noastre partenere si prin folosirea lor veti putea directiona userii spres site si ii puteti indemna sa actioneze in anumite moduri dorite de voi, ii puteti face sa cumpere un anumit produs, sa se aboneze la newslettere, etc.
Puteti sa promovati un produs nou sau unul care deha exista pe site, si puteti sa faceti firma cunoscuta sau puteti sa va intariti imaginea.
Afisarea bannerelor se poate gandi si ca o intelegere unde sunt implicate trei enitati, si anume: advertiserul care doreste promovarea afacerii, motorul de cautare Google si proprietarii de siteuri care afiseaza reclame cu ajutorul AdSense si vor sa fie rasplatiti pentru spatiul pe care ei il pun la dispozitie.
Bannerele ce pot sa fie promovate cu ajutorul AdWords pot sa fie reanimate, animate sau pot sa fie de tip flash.
Pentru ca proprietarii siteurilor care gazduiesc anunturiloe decid si in ce loc de pe site se afiseaza reclamele AdWords si ce marimi urmeaza sa aiva ele si este bine sa stiti ca exista mai multe formate: mobile leaderboard, banner, leaderboard, square, small square, large rectangle, skyscraper, half-page, large leadeboard.
Daca nu vreti sa investiti mult timp si multi bani pentru a face bannere disponibile in toate formatele precizate, va puteti limita la cele mai des utilizate. Acestea sunt inline rectangle, wide skyscraper si leaderboard.
O alta cerinta de la Google , pentru a publica bannere tine de dimensiunile pe care le au fisierele. Pana nu demult dimensiunea maxima admisa este era de 50 de km.
In prezent motorul de cautare Google a marit aceasta dimensiune la 150 k, lucru care ii ajuta mai ales pe cei care vor sa se promoveze cu ajutorul bannerelor flash.
De asemenea, va trebui sa respectati si durata pe care trebuie sa o aiba animatia. Pentru bannerele care contin reclama animatiile nu trebuie sa fie mai mari de 30 de secunde.
In afara de cerintele esentiale prezentate la punctul anterior pentru a inregistra toate performantele dorite prin rularea campaniilor trebuie sa va asigurati ca ati ales corect cuvintele si site-urile unde urmeaza sa se afiseze anunturile denumite destinateii pentru plasare manuala.
Dupa cum spune Google, cuvintele cheie pentru campaniile aflate in reteaua de display, e precum gasirea perechii pentru un prieten.
Alegerea cuvintelor se face tinand cont de specificul pe care il are afacerea si ar trebui sa selectati cuvintele care au legatura cu site-ul pe care il poate vizita potentialii clienti.
Este foarte important sa stiti ca aceste cuvinte sunt cautate de sistem in mai multe site-uri care accepta reclame si sistemul afiseaza reclamele in locul in care considera ca site-ul discuta despre asta.
Un alt punct foarte important este si alegerea unor destinatii de plasare. In cazul in care nu stiti ce site-uri va pot aduce clienti puteti sa alegeti ori cuvinte cheie ori categorii de site-uri si in functie de ele sa vi se afiseze bannerele.