Cum sa alegi cele mai bune instrumente SEO?

Cum sa alegi cele mai bune instrumente SEO?

0 Shares
0
0
0

Cum sa alegi cele mai bune instrumente SEO?
Pentru a vedea traficul de cautare pe site si cuvintele cheie, puteti folosi SEMRush. Acest instrument va arata date extraordinare despre traficul motorului de cautare al site-urilor pe baza estimarilor privind traficul si clasarea cuvintelor cheie. In forma sa libera, unui utilizator ii sunt alocate cateva utilizari pe zi (posibil 5) si informatii limitate. Cu toate acestea, datele furnizate in forma sa limitata sunt destul de puternice.

Noi va recomandam sa accesati best seo spy tools pentru a gasi cel mai bun abonament la peste 80 de tooluri pentru SEO.

In partea de sus a paginii este un selector care va ofera posibilitatea de a afisa date relevante pentru anumite tari. Aceasta este o caracteristica pe care multi o trec adesea cu vederea, dar ofera o perspectiva importanta, in special celor care fac afaceri pe plan international. Aceste date ar putea oferi ceva la fel de valoros ca identificarea unui “cuvant-cheie de aur” intr-o limba pe care e posibil sa nu o cunosti.

Dedesubt, SEMRush afiseaza cele mai importante 5 cuvinte-cheie organice si cu plata. Acesta identifica informatii precum pozitia lor medie, volumul de cautare locala pentru tara aleasa si o estimare procentuala a traficului pe care cuvantul cheie il are in raport cu site-ul in ansamblul sau. Poate ca partea cea mai interesata a acestui instrument gratuit este graficul din coloana din stanga.

Acest grafic reprezinta intregul trafic estimat pentru motoarele de cautare si va poate arata daca site-ul creste sau scade in popularitate sau daca a fost lovit de o actualizare a algoritmului Google. Actualizarile algoritmului sunt, de obicei, indicate de o crestere brusca sau de o scadere a traficului care coincide cu actualizarile Google publicate.

In opinia specialistilor, acest instrument arata foarte promitator. Nu este cu adevarat un instrument gratuit, dar cu raportul backlink pe care il puteti genera cu acest instrument, sigur nu veti vrea sa il ratati. Acesta ofera cateva rapoarte in fiecare zi, rapoarte care pot fi suficiente pentru multi, insa daca doriti mai mult puteti opta oricand pentru orice plan de baza platit si pentru a obtine un raport detaliat de date.

Puteti verifica ce text-ancora este folosit de concurentul dvs. pentru a obtine linkuri catre site-ul lor, cum lucreaza la procesul de construire a legaturilor  si la cate backlink se adauga in fiecare zi. Acestea sunt cateva dintre caracteristicile care fac ca acest instrument de verificare a backlink-urilor sa  stea in fata altora. Cu toate acestea, in ultimele cateva luni, Ahrefs a fost utilizat cu precadere ca instrument de verificare a backlink-urilor pentru pozitia de cuvant cheie, instrument de cercetare a cuvintelor cheie si multe altele.

Legaturile (link-urile) reprezinta in continuare baza pentru dominatia SERP. Chiar si atunci cand semnalele sociale castiga o popularitate sporita a comunitatii SEO, legaturile sunt inca factorul de clasificare predominant, asa cum a indicat Matt Cutts la SMX Advanced in iulie 2012. Acestea fiind spuse, stiind cine se leaga de concurentii dvs., cum isi construiesc legaturile concurentii dvs. si daca si cand se angajeaza activ in construirea de link-uri sunt aspecte de o importanta deosebita.

0 Shares
You May Also Like