De ce sa mergi la inot si de ce sa iti duci si copilul?Pentru cei mici recomandam cursuri inot copii iar pentru adulti aceeasi scoala ca cea din link. Mai departe iti prezentam beneficii generale ale inotului.

Incepeti cu una pana la trei sedinte pe saptamana, timp de 10 pana la 30 de minute fiecare. In fiecare saptamana, adaugati inca 5 minute.

Olanda subliniaza faptul ca este important sa va odihniti ori de cate ori este necesar. La inceput, puteti inota o tura, puteti face o pauza si puteti inota o alta tura, continuand acest model pe parcursul antrenamentului.

Dieta unui inotator

Daca scaderea in greutate este obiectivul dvs., veti dori sa creati un deficit caloric care sa va ofere suficienta energie pentru a va alimenta antrenamentele.

Olanda recomanda sa mananci cel putin 30 de minute inainte de orice antrenament care va dura mai mult de o ora. Carbohidratii sunt sursa de energie pe care o prefera corpurile noastre. Olanda recomanda sa mananci la putin timp dupa antrenament. Cel mai bine este sa mananci putina proteina slaba si o cantitate mica de carbohidrati de calitate.

S-ar putea sa va fie foame cand iesiti din piscina, dar asta nu justifica sa va opriti la fastfood in drum spre casa. Impachetati o gustare post-antrenament pentru a va mentine pana cand puteti ajunge la bucatarie.

Inotul puterea de a da muschilor un makeover, te transforma intr-un rege cardio, intoarce ceasul si te calmeaza mai repede decat o plaja retrasa in Bahamas.

Dar daca acest lucru nu este de ajuns pentru a ajunge la inot, aici sunt avantajele noastre de varf de inot pentru a va arata ca nu exista prea multe lucruri prea interesante fata de piscina.

Antrenament complet de corp. Inotul foloseste toti muschii din corp astfel incat, daca inotati incet sau  fluture, veti obtine un antrenament complet pe corp. In plus, exercitiile in apa fac corpul tau sa munceasca mai tare, astfel ca 30 de minute intr-un bazin este in valoare de 45 de minute de aceeasi activitate pe uscat.

Perfect  pentru bunastarea generala. Doar 30 de minute de inot de trei ori pe saptamana, alaturi de o dieta echilibrata si sanatoasa si stilul de viata este una dintre cele mai bune modalitati de a ramane sanatosi si de a mentine o perspectiva mentala pozitiva. Fa-o cu prietenii si este chiar mai distractiv!

Destresseaza si relaxeaza. Indiferent daca este vorba de o munca care va streseaza, copiii fiind un cosmar sau pur si simplu  viata in general, noi toti avem perioade in care doar vrem sa tipam. Ajutorul este aproape. Inotul in mod regulat poate reduce nivelul de stres, reduce anxietatea si depresia si imbunatateste tiparele de somn.

Arde  calorii. Inotul este una dintre cele mai eficiente modalitati de ardere a caloriilor. O inotatoare usoara poate arde peste 200 de calorii in doar o jumatate de ora, mai mult decat dublul alergatului. Si un inot mai rapid  va arde mai mult decat mersul pe bicicleta.

Reduce riscul bolilor. Pe langa faptul ca este o forma excelenta de exercitii cardiovasculare, inotul de doar 30 de minute pe saptamana poate ajuta la prevenirea bolilor de inima, a accidentului vascular cerebral si a diabetului de tip 2.

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.