In cele din urma, scopul nu este altceva decat sa fidelizam clientii. Un public care astazi nu mai este atras de merchandising-ul traditional, cum ar fi pixurile sau capacele. Un utilizator care isi foloseste acum telefonul mobil pentru 90% din angajamentele sale zilnice.
Secretul consta in „gamificare”
Multe companii cer ca au decis sa dezvolte aplicatii de acest tip. Setul de instrumente cunoscute sub numele de gamificare este foarte interesant pentru o afacere mica sau mijlocie. Datorita utilizarii dinamicii jocurilor, este de fapt posibil sa oferiti vizibilitate produsului sau afacerii tale. Daca telefonul tau are probleme, mergi cu el intr-un service telefoane.
Tipul de afacere
Este foarte important sa nu va decideti sa dezvoltati aplicatii doar pentru faptul ca sunt „la moda” si doresc sa aiba una cu orice pret. Sectorul serviciilor este o tinta potentiala, deoarece este foarte potrivit pentru aceste tipuri de instrumente.
Cu toate acestea, in activitatile care necesita un ton mai formal, cu caracteristici mai sobre si traditionale, trebuie sa actionam cu prudenta, deoarece acest tip de aplicatie nu functioneaza intotdeauna. A face un joc pentru un restaurant nu este acelasi lucru cu a face o firma de avocatura.
Cu toate acestea, este adevarat ca, daca, in acest din urma caz, a existat o idee buna, s-ar putea dovedi a fi un castigator. Cheia sta in creativitatea companiei si, prin urmare, in produsul care se dezvolta. Un exemplu clar ar putea fi magazinul local.
Acest lucru ar putea avea ideea unui joc de rol bazat pe cautarea unei comori cu care clientul este chemat sa caute rafturile magazinului pentru a gasi un produs premium. Cu toate acestea, aceasta poate insemna o cheltuiala considerabila pentru afacere pe care nu si-o poate permite.
Tinta catre care se adreseaza aplicatia
Compania trebuie sa studieze piata catre care intentioneaza sa se adreseze, utilizatorii care vor trebui sa utilizeze aplicatia. Sistemul narativ audiovizual, grafica si estetica variaza in functie de faptul daca aplicatia este destinata copiilor sau adultilor. Aceasta este ceea ce sustin dezvoltatorii si designerii nostri de telefonie mobila.
Cei mici sunt mai atrasi de desene si jocuri simple. Pentru aceasta ar fi potrivit sa se includa o mascota sau un erou caracterizator.In plus, compania isi poate arata produsele pentru a-si consolida cunostintele in randul clientilor mai tineri. In acest fel, este posibil ca un cuplu sa aleaga un anumit loc, unde copilul sa se distreze in timp ce invata geografie. La adulti este mai usor.
De fapt, este posibil sa relationam serviciile oferite cu timpul liber al clientilor. Acest lucru va asigura faptul ca utilizatorul aplicatiei se relaxeaza si ca valorile companiei sunt transmise mai eficient.
Modelul de aplicatie pe care il cautati
Este dificil sa se stabileasca un anumit model pentru succesul aplicatiei. Acest lucru ar putea fi influentat de diferite aspecte, de la utilizare pana la estetica, care pot placea utilizatorului si, prin urmare, utilizarea sa este placuta si placuta.
Interesul utilizatorului pentru aplicatie
In ceea ce priveste succesul acestui aspect, este necesar sa trezim atentia jucatorului. In acest fel, reducem riscul de plictiseala si abandonarea aplicatiei prea devreme. Acest lucru se realizeaza prin proiectarea provocarilor care ofera recompense reale.