Studiul de caz SEO și importanța acestuia

Studiul de caz SEO și importanța acestuia

0 Shares
0
0
0

Studiul de caz SEO și importanța acestuia
Studiile de caz SEO sunt o modalitate excelentă de a afla mai multe despre cum să optimizați motorul de căutare. În loc să studiezi teoria și să o aplici pe propriul tău site în speranța de a obține rezultate, poți vedea în schimb ce a făcut altcineva și care au fost rezultatele.

În cele ce urmează, veți găsi principalele constatări ale unui studiu de caz SEO. În plus, deoarece SEO este în continuă schimbare, am inclus doar datele care au fost publicate în ultimii doi ani.

Recent, am făcut un studiu de caz interesant într-o postare de blog pentru a vedea cât a durat obținerea clasamentelor de pe prima pagină pentru cuvântul cheie principal.

Cuvântul cheie pe care l-am vizat are un volum lunar de căutări de 1300 de căutări (care nu este prea mic și nu este foarte dificil de clasat). Așadar, iată câteva date interesante care vă oferă o idee mai bună despre cât durează clasarea unui cuvânt cheie în rezultatele primei pagini de pe Google.

Volumul lunar de căutare al cuvântului cheie: 1300 de căutări

Data publicării postării: 17 februarie 2021

Total vizitatori primiți de post în 3 luni după publicare: 5477 vizitatori

Numărul total de acțiuni sociale primite de postare: 93 (până acum)

Cât a durat până la primirea rezultatelor Google pe prima pagină: 52 de zile

Acum, să analizăm mai multe detalii, astfel încât să puteți înțelege acest studiu de caz și mai bine pentru a îmbunătăți clasarea cuvintelor cheie pe Google.

Data publicării postării pe blog

Din motive de confidențialitate, nu vom dezvălui cuvântul cheie principal pe care l-am folosit pentru acest studiu de caz seo (așa că l-am estompat). Pe lângă dezvăluirea cuvântului cheie, vom dezvălui toate celelalte date care vă sunt suficient de utile pentru a ști cât timp durează, de obicei, pentru clasarea unui cuvânt cheie, astfel încât să înțelegeți mai bine despre cum să îmbunătățiți clasamentul căutării Google în 2021 și dincolo.

Data publicării postării pe blog pe care am folosit-o pentru acest studiu de caz clasament Google a fost: 17 februarie 2021.

După cum puteți vedea mai sus, data a fost: 17 februarie 2021

Nu puteți obține clasamentul # 1 pentru cuvintele cheie cu un volum de căutare decent într-o zi sau două, cu excepția cazului în care aveți un site de autoritate cu o mulțime de linkuri de calitate.

Câți vizitatori a atras postarea în ultimele 90 de zile

Dacă vă întrebați cât de mult a atras postarea de la Google în ultimele 90 de zile, iată datele din consola de căutare Google. Postarea a atras aproximativ 5500 de vizitatori de la Google în ultimele 90 de zile. Nu este un număr rău. Având în vedere faptul că postarea a fost publicată acum doar 100 de zile și a atras deja peste 5000 de vizitatori unici de la Google.

De la câte cuvinte cheie înregistrează în prezent trafic

Dacă sunteți curioși să aflați numărul de cuvinte cheie în care postarea primește în prezent trafic de la Google, se clasează pentru 69 de cuvinte cheie.

Numărul de cuvinte cheie: Postarea pe blog pe care o folosim pentru acest studiu de caz se clasează pentru 69 de cuvinte cheie. Acest lucru este important de știut, deoarece ne-am concentrat în principal pe un singur cuvânt cheie principal (deși am folosit mai multe cuvinte cheie relevante pentru LSI și le-am presărat frumos în postare).

Pozițiile medii pentru fiecare cuvânt cheie: majoritatea cuvintelor cheie se clasează pe primele 3 rezultate de căutare de top (consultați captura de ecran de mai sus), care este principalul motiv pentru care se generează mai mult trafic din căutare.

0 Shares
You May Also Like