“Cat timp va ramane iPhone-ul meu la dumneavoastra?”…Aceasta este intrebarea pe care o aud cel mai des firmele de service, atunci cand un client decide sa lase telefonul pentru reparatii.
Orice companie sau firma de service care se respecta trebuie sa aiba si un raspuns adecvat la acest tip de intrebare. In acelasi timp, trebuie sa-ti dea o foaie de primire, factura si chitanta in cazul in care ai platit deja in avans, service-ul contractat, precum si estimarea timpului in care telefonul sau gadgetul tau va ramane in service.
Multe companii de service importante, pot efectua anumite reparatii intr-un timp foarte scurt, chiar in timp ce astepti, exceptand cazurile in care telefonul tau are nevoie de un diagnostic avansat sau presupune inlocuirea unor parti componente pentru care demontarea si asamblarea presupun un timp mai indelungat.
De exemplu ecranul lovit al unui iPhone 4 sau iPhone 4S, se poate inlocui in maximum 1 ora, deci poti astepta in liniste pana se efectueaza reparatia si poti pleca inapoi acasa, cu telefonul reparat.
Trebuie sa ai totusi in vedere ca anumiti clienti, erau programati dinainte pentru reparatii si daca acestia trebuie sa-si ridice gadget-urile reparate cam in aceleasi perioade de timp ce coincid cu sosirea ta la service, atunci ce am discutat mai sus nu se mai aplica, acestia au prioritate si probabil ca va trebui sa astepti mult mai mult. Iti recomandam in acest caz sa stabilesti o data (zi) ulterioara, in care poti veni sa ridici telefonul sau gadgetul reparat.
Trebuie sa ai in vedere si faptul ca reparatiile comune la un iPhone, precum inlocuirea unui soft defect sau upgrade-ul acestuia sau inlocuirile unor componente la vedere (carcasa sau ecran) nu dureaza in general mai mult de cateva ore, daca firma de service in cauza iti spune ca va dura cateva zile, iti sugeram s-o ocolesti.
Bineinteles, exceptand cazurile in care service-ul respectiv nu are inca pe stoc componenta de care ai tu nevoie si trebuie sa astepte aducerea acesteia de la furnizori.
Alt gen de reparatii care cer un diagnostic complet si avansat al telefonului, asa cum ar fi stricaciunile provocate de lichide, pot dura mai mult si este destul de greu de estimat durata sau perioada de timp in care telefonul va ramane in garantie.
Asta depinde in general de compania de service aleasa si de cati tehnicieni are la dispozitie. Toate companiile stiu cu siguranta in maxim 2 sau 3 zile, daca pot sau nu repara telefonul sau gadget-ul in cauza in perioada estimata, dar aceasta perioada se poate prelungi daca se constata daune extinse.
Daca exista probleme in aducerea pieselor necesare pentru service de la furnizori, asa cum ar fi inexistenta pe stoc a acestora sau intarzieri in timpii de livrare, compania de service trebuie sa va comunice aceste lucruri prin telefon sau prin e-mail. Fiecare firma de service de calitate, ofera un feedback continuu clientilor, in ceea ce priveste statusul comenzii lor de service. Unul dintre cele mai bune service-uri de la noi din tara, poate fi vizitat intrand pe Service iPhone.