Nu exista nici un motiv sa fii suspicios in ceea ce priveste casele de publicitate, deoarece tot ceea ce trebuie sa stiti este continut in acest articol.

Modul in care va faceti publicitate pentru casa dvs. si unde plasati publicitatea, depinde in parte de localitatea dvs. Pentru apartamente nord in Bucuresti, acceseaza Shantilake.ro.

Cu toate acestea, proprietarii si vanzatorii care lucreaza cu agentii de listare, fiecare impartasesc un obiectiv comun, indiferent de situatie. Acest obiectiv comun este de a vinde o casa in cea mai scurta perioada de timp posibila, pentru cel mai bun/mare pret posibil.

Pentru a realiza aceasta directiva, vanzatorii la domiciliu trebuie sa faca o publicitate eficienta casei aflata in vanzare, catre cel mai mare grup de vanzari directionate de cumparatori acasa. Un agent de listare, despre care banuiesc ca nu este probabil sa fie in industrie de foarte mult timp, a sugerat o campanie de publicitate unui vanzator de case din Long Island.

El a spus: “Nu fac reclame pe Internet, nici nu imi propun sa folosesc anunturi de ziare clasificate pentru a vinde casa dvs. In schimb, voi face postere si le voi pune in locuri publice precum spalatoria si cinematografele! ” Nu poti face asa ceva. Promovarea si scrierea copiei de anunt este o arta, dar exista reguli specifice pe care le puteti urma pentru a va asigura ca publicitatea dvs. la domiciliu ajunge la publicul vizat si creste traficul cumparatorului.

Exista o zicala ca, “pentru a afla unde vin furnicile, trebuie sa te uiti unde merg furnicile”. Avand in vedere acest lucru, raspundeti la aceste doua intrebari: In cazul in care cumparatorii from home (de acasa) cauta sa gaseasca locuinte anuntate spre vanzare unnde ii gasiti pe aceia care ar putea sa va cumpere locuinta?

Publicitate in reviste.

Cu exceptia cazului in care incercati sa vindeti o casa care se adreseaza unei audiente mici si va puteti permite sa asteptati luni pentru rezultate, este putin probabil ca anunturile din reviste sa produca un cumparator imediat.

Timpul este principalul dezavantaj. Anuntul de domiciliu pe care il trimiteti astazi ar putea ajunge la un prag de la 30 la 60 de zile, uneori mai lung.

Editorii de revista vor pretinde ca anuntul dvs. de vanzare se va afla la dispozitia cumparatorilor timp de 30 de zile. In realitate, anuntul va fi blocat undeva in spate si va fi ignorat, in timp ce destinatarul va trece prin cateva articole pozitionate la inceput, inainte de a arunca revista intr-un cos de reciclare. Putine persoane rasfoiesc cu atentie astfel de reviste.

Publicitatea in reviste tinde sa functioneze bine pentru casele de lux de varf, care isi pot permite mai mult timp pentru a vinde.

Mica publicitate.

Cititorii zilnici si saptamanali sunt in scadere, dar pe cateva piete, este inca un loc dorit de a face publicitate unei case de vanzare.

Chiar si non-abonatii ar putea cumpara un ziar de Duminica, sa se uite la anunturile caselor puse in vanzare. Inainte de a plasa un anunt in ziar, aruncati intai o privire atenta la acesta. Daca observati ca nimeni altcineva nu face publicitate, nu risipiti banii intr-un anunt in acel ziar.

citgrup.ro

Un mic ziar saptamanal local, ar putea fi un loc mai bun pentru a face publicitate casei dvs. de vanzare. Dar anuntul dvs. ar trebui sa fie excelent si sa fie conceput pentru a atrage atentia. Nu faceti o greseala comuna de vanzare, de a abrevia prea multe cuvinte sau de a incerca sa strangeti totul in trei randuri, pentru a economisi bani.

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.