Pentru persoanele care intentioneaza sa isi cumpere un nou smartphone, un dispozitiv iPhone este fara doar si poate, una dintre cele mai interesante optiuni.
Este cat se poate de firesc acest lucru, dat fiind faptul ca aceste telefoane scoase pe piata de catre Apple, dispun de specificatii tehnice cu adevarat impresionante, iar designul lor este ireprosabil, mai ales daca discutam despre ultimele modele iPhone.
Majoritatea utilizatorilor iPhone sunt constienti de cat de important este un smartphone, dar si de cat de sensibil este acesta, asa ca il protejeaza cu o folie de protectie pentru display, in conditiile in care display-ul este una dintre cele mai sensibile piese telefoane.
Cei care isi protejeaza dispozitivele cu un astfel de accesoriu, daca il mai pastreaza si in husa, se pot bucura foarte mult timp de acestea. Nu trebuie sa uitam insa, ca si unele modele iPhone pot avea insa unele probleme, dar din fericire pot fi remediate rapid.
Un bun exemplu este reprezentat de problemele de conexiune aparute in iOS 13, despre care vom discuta in continuare. Cei de la Apple au oferit chiar, unele indicii privind remedierea posibilelor probleme de conexiune pentru AppStore, AppBooks, iTunesStore.
Iata asadar, cum ar trebui sa procedati, inainte de a va deplasa cu telefonul la service, acolo unde in mod evident, specialistii ar reusi sa va remedieze problema:
- Verificati setarile si conexiunile de retea de pe dispozitiv pentru a va asigura ca dispozitivul este online si conectat la internet. Utilizati browserul pentru a va conecta la orice site web pentru a va asigura ca se incarca. Daca nu, incercati sa conectati un alt dispozitiv in aceeasi retea. Daca niciunul dintre dispozitivele dvs. nu poate accesa internetul, porniti si opriti routerul Wi-Fi pentru a-l reseta. Daca tot nu va puteti conecta la reteaua Wi-Fi, solicitati ajutor de la furnizorul dvs. de internet.
- In cazul in care utilizati datele mobile pentru a va conecta la internet de pe dispozitivul dvs., asigurati-va ca aveti date mobile activate pentru iTunes Store, App Store si Apple Books prin Setari> Celular> Date celulare. Verificati pagina Stare sistem Apple pentru a vedea daca exista intreruperi ale serviciilor regionale.
- Daca nu va puteti conecta cu ID-ul dvs. Apple, resetati parola ID-ului dvs. Apple. Daca v-ati schimbat recent ID-ul sau parola Apple, este posibil sa fie necesar sa va deconectati si sa va conectati din nou.
- Daca vi se solicita sa va verificati informatiile de plata, asigurati-va ca metoda de plata, numele si adresa de facturare sunt corecte.
- Actualizati-va software-ul la cele mai recente versiuni de iOS.
- Asigurati-va ca data si ora de pe dispozitiv sunt setate corect pentru fusul orar. Accesati Setari> General> Data si ora si comutati pe Setare automata.
Daca ati ajuns pana in acest punct insa fara a observa imbunatatiri, cu siguranta urmeaza sa resetati setarile de conectivitate, iar in cazul in care nici in acest fel nu se poate remedia problema, mai ramane doar sa resetati telefonul, si sa il aduceti la setarile din fabrica.
Acestia sunt asadar pasii care pot remedia problema legata de conectivitate pe dispozitivele iPhone. In cazul in care incercati acesti pasi, cu siguranta sansele sunt mari sa remediati problema cu care va confruntati.
In caz contrar insa, nu va ramane alta solutie decat sa va deplasati cu telefonul la un service gsm. Odata ce va ajunge pe mana specialistilor, dispozitivul va fi studiat cu mare atentie, iar acestia vor afla de indata care este cauza problemei. Apoi, va vor comunica solutia pentru remedierea problemei, iar daca va veti da acceptul, vor incpe sa remedieze problema in cel mai scurt timp.