Dupa cum bine stim cu totii, smartphone-ul este un dispozitiv care poate fi folosit in foarte multe scopuri. De la oameni simpli si pana la oamenii de afaceri, fiecare dintre noi utilizam astfel de dispozitive.
In ceea ce priveste oamenii de afaceri, acestia isi indreapta atentia spre dispozitive din gama de varf a producatorilor, iar dispozitivele iPhone sunt preferatele acestora. Despre iPhone, se stie ca sunt telefoane premium, capabile sa faca fata tuturor cerintelor.
Exista antreprenori care inca folosesc dispozitive de generatie mai veche, precum iPhone 7, chiar daca au aparut pe piata multe alte dispozitive iPhone. Acestia cu siguranta nu au avut probleme cu dispozitivele, eventual au schimbat un acumulator iPhone 7 sau un incarcator, si cam atat.
In schimb, unii afaceristi care au optat pentru alte telefoane, ale altor branduri, deja au inlocuit dispozivitele pentru ca nu mai faceau fata, iar in lumea afacerilor, telefoanele premium sunt o necesitate.
Ei bine, oamenii de afaceri folosesc tot felul de aplicatii special create pentru acest mediu, iar acestea pot fi instalate chiar si pe telefoane precum iPhone 7 (pentru ca tot am amintit acest smartphone). In continuare puteti descoperi cateva exemple de astfel de aplicatii.
- NetSuite
NetSuite OneWorld ofera intreprinderilor mari si mici un sistem de planificare a resurselor pentru intreprinderi complet scalabil. Cu aceasta aplicatie disponibila atat pentru Android cat si pentru iOS, veti putea gestiona raportul de cheltuieli, comenzile de cumparare si tablourile de bord pentru afaceri.
- Acumatica
Acumatica este cea mai buna aplicatie de contabilitate generala de pe piata. Deoarece este un instrument bazat pe web, puteti accesa datele dvs. de contabilitate de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet, si puteti descarca de asemenea, aplicatia pentru telefoane iOS si Android. Din aplicatie, puteti rula rapoarte de cheltuieli si introduceti comenzi de cumparare, printre multe alte functii.
- Expensify
Daca sunteti in cautarea celui mai bun software de raportare a cheltuielilor pentru un dispozitiv mobil, nu cautati mai departe de Expensify. Expensify va permite sa incarcati chitante prin aplicatiile sale iOS si Android, ambele utilizand OCR Smart Scan.
Expensify este cea mai buna aplicatie revizuita la procesarea cu exactitate a datelor scanate, ceea ce economiseste timp angajatilor si administratorilor pentru cheltuieli de intrare si procesare.
- BambooHR
Gestionarea retelei de resurse umane a unei companii este un loc de munca cu norma intreaga. Aceasta aplicatie de resurse umane si sisteme de management pentru Android si iOS va permite sa efectuati urmarirea solicitantilor, administrarea beneficiilor si recenzii ale performantei de pe un dispozitiv portabil.
- Zoho Recruit
Daca nu doriti sa pierdeti cei mai buni candidati pentru functii noi la compania dvs., consultati Zoho Recruit. Acest sistem de urmarire a aplicatiilor va permite sa creati noi postari, sa cautati candidati, sa comunicati cu candidatii si colegii si sa lucrati cu recrutori.
- SurveyMonkey
A lua pulsul clientilor sau al angajatilor poate fi crucial pentru chiar si cea mai mare organizatie. Aplicatia va permite sa creati si sa participati la sondaje de pe dispozitivul dvs. mobil.
- HappyFox
Clientii dvs. nu trebuie sa faca cumparaturi doar in orele de lucru. Drept urmare, este imperativ ca reprezentantii serviciului dvs. pentru clienti sa fie la indemana pentru a gestiona solicitarile in permanenta.
Aplicatia pentru Android si iOS va permite reprezentantilor dvs. sa raspunda la apeluri, sa caute informatii specifice clientilor si sa rezolve problemele, in timp ce sunt departe de desktop. HappyFox ofera in special, o interfata mobila curata si flexibila, care face ca serviciul clientilor straini sa fie usor placut.
Asadar, acestea sunt 7 dintre aplicatiile pe care cu siguranta antreprenorii au nevoie sa le foloseasca. Exista insa multe alte aplicatii necesare mediului de afaceri.