De ce Xiaomi devine un brand atat de popular?

De ce Xiaomi devine un brand atat de popular?

0 Shares
0
0
0

De ce Xiaomi devine un brand atat de popular?
Foarte multe dintre persoanele care au nevoie de un nou smartphone, aleg sa isi indrepte atentia spre cele mai noi dispozitive, care au fost lansate pe piata de catre producatori renumiti la nivel mondial, iar aici amintim branduri precum Samsung, Apple sau Huawei.

Cei care isi doresc un smartphone care sa dispuna de specificatii tehnice similare, dar care sa aiba pretul mult mai decent in comparatie cu preturile dispozitivelor lansate pe piata de catre cele trei branduri anterior mentionate, pot cauta cele mai noi telefoane mobile Xiaomi.

In clipa de fata, Xiaomi este un brand chinezesc care se afla intr-un proces de dezvoltare continuu, iar dispozitivele acestui producator incep sa fie din ce in ce mai apreciate de catre utilizatori, dat fiind faptul ca sunt foarte performante, si foarte ieftine facand o comparatie cu telefoanele celorlalte branduri.

Chiar daca telefoanele acestui producator sunt atat de ieftine, calitatea lor nu are de suferit, si asta pentru ca brandul chinezesc are o strategie foarte bine pusa la punct, dar si o filozofie de proiectare colaborativa, despre care puteti citi mai multe informatii in continuare.

Xiaomi este extraordinar cand vine vorba de integrarea sugestiilor utilizatorilor in actualizarile si noile sale modele.

CEO si co-fondator Lei Jun este una dintre cele mai populare figuri pe retelele de socializare chineze din motive intemeiate, pentru ca s-a asigurat ca Xiaomi este vazuta ca o companie care asculta clientii sai si le ofera exact ceea ce isi doresc.

O comunitate online extrem de reusita si vibranta numita forum MIUI ofera o modalitate pentru fanii Xiaomi de a comunica direct cu Lei Jun si alte persoane din Xiaomi.

Aceasta comunitate are aproape 12 milioane de utilizatori si cel putin 100.000 de postari pe zi, ceea ce face ca aceasta sa fie cea mai activa comunitate de dezvoltare a produselor online din lume de cativa ani incoace.

De asemenea, mentin o prezenta pe Sina Weibo si Qzone, raspunsul chinez la Facebook si Twitter interzise in aceasta tara. In afara Chinei, prezenta sa in retele de socializare a crescut, de asemenea, rapid, in pas cu popularitatea sa in crestere in afara Chinei continentale.

Spre deosebire de multe comunitati online care par a fi in primul rand o forma de marketing si control al daunelor, forumul MIUI este, de fapt, o sursa principala de informatii de piata pentru Xiaomi.

Caracteristicile pe care utilizatorii doresc sa le vada in urmatoarele iteratii ale produselor MIUI si Xiaomi sunt discutate in detaliu si votate. Corectiile si cerintele care au o cerere deosebit de mare se pot deplasa incredibil de rapid prin ciclul de dezvoltare, devenind uneori disponibile pentru lansare intr-o saptamana.

Acest lucru se datoreaza in mare masura structurii organizatorice relativ plate la Xiaomi si gradului ridicat de cooperare intre diferite departamente.

Tot procesul este incredibil de structurat. In momentul scrierii, 200-300 de persoane isi gestioneaza activ prezenta online in mai multe comunitati. Acestia nu sunt doar oameni neputinciosi in relatiile cu clientii, care sunt meniti sa inlature plangerile clientilor.

Multi membri-cheie ai echipei de dezvoltare, inclusiv insusi Lei Jun, fac parte din proces, verificand pentru a vedea care sunt corectiile efectuabile si ce interval de timp ar putea fi puse la dispozitia pietei.

0 Shares
You May Also Like